Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

ΥΠΕΠΘ - ΔΤ: Δηλώσεις Υπουργού Παιδείας για την "Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση"



Στην εκδήλωση «Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση» που διοργάνωσε το Υπουργείο Παιδείας , Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, προσκλήθηκαν για πρώτη φορά και οι διαπιστευμένοι bloggers , για τους οποίους είχε προβλεφθεί ειδικός χώρος στην αίθουσα αλλά και οποιαδήποτε υποστήριξη και πληροφόρηση χρειάζονταν.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα όσους παρευρέθησαν .

Στα επόμενα γεγονότα και δράσεις θα υπάρξουν ακόμα περισσότερες δυνατότητες συμμετοχής.

Γραφείο Τύπου Επικοινωνίας και Διαδικτύου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου