Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Υλικό - ΑΕΕ: ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΕΕ (2011)

Διαδικασίες, εμπλεκόμενοι και παραδοτέα υλοποίησης του Έργου της ΑΕΕ στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης


Στο έργο της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου συμμετέχουν σχολικές μονάδες από όλες τις βαθμίδες και από όλες τις περιφέρειες της χώρας οι οποίες δήλωσαν συμμετοχή μετά από σχετική απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων και περιλαμβάνονται στην οικεία Υπουργική Απόφαση.

Η διάρκεια του έργου είναι διετής και διακρίνεται σε τέσσερα στάδια ως ακολούθως:


  • 1ο στάδιο (Σεπτ. 2010 – Ιαν. 2011): Αποτύπωση της γενικής εικόνας του σχολείου (που συνοδεύεται από την έκθεση της γενικής εκτίμησης της εικόνας του σχολείου και την έκθεση της συστηματικής διερεύνησης ορισμένων τομέων του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα).
  • 2ο στάδιο (Φεβρ. 2011 – Ιουν. 2011): Σχεδιασμός και Προετοιμασία σχεδίων δράσης (σε επιλεγμένες περιοχές του εκπαιδευτικού έργου με βάση τα στοιχεία της αποτίμησης της γενικής εικόνας του σχολείου).
  • 3ο στάδιο (Σεπτ. 2011 – Ιαν. 2012): Υλοποίηση των σχεδίων δράσης της σχολικής μονάδας
  • 4ο στάδιο (Φεβρ. – Ιουν. 2012): Ολοκλήρωση των σχεδίων δράσης (παρουσίαση και αξιολόγηση αποτελεσμάτων, προγραμματισμός επόμενου έτους).

Κατά τη διάρκεια του έργου προβλέπονται διαδικασίες υποστήριξης και ανατροφοδότησης των σχολικών μονάδων καθώς και διαδικασίες ενδιάμεσης αξιολόγησης σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο (Σχολικοί Σύμβουλοι, Προϊστάμενοι ΕΠΚ) καθώς και σε κεντρικό επίπεδο (Δ/νσεις Σπουδών ΠΕ και ΔΕ, Ομάδα έργου της ΑΕΕ στο ΚΕΕ).

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής εξέδωσε έναν Οδηγό Διαχείρισης Έργου για την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας και τη Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης.



Βρείτε εδώ τον ΟΔΗΓΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΟΥ σε μορφή pdf

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου