Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Ειδική Αγωγή - ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: Απασχόληση εκπαιδευτικών υποστήριξης μαθητών με Ειδ. Ανάγκες

Σας γνωρίζουμε ότι οι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησηςτων Πράξεων «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η Μετάβαση: Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/καιειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» όπως κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτος 2010-2011 έτσι και μετά το πέρας των μαθημάτων και μέχρι τη λήξη του και συνεπώς των συμβάσεών τους έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις και αρμοδιότητες με τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (συμμετοχή σε εξετάσεις, διοικητικό έργο σχολικών μονάδων κλπ). Σχετικά για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση αναφέρονται τα Π.Δ. 200/1998(Άρθρο 3) και 201/1998 (Άρθρο 3), και για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το Π.Δ. 123/1987(Άρθρο 1) καθώς και η με αρ.πρωτ. Φ.353.1./324/105657/Δ1/08-10-2002 ΥΑ (ΦΕΚ 1340/Β/2002) «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων των περιφερειακών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των διευθυντών και υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων και ΣΕΚ και των συλλόγων διδασκόντων», όπως ισχύει. Για το ωράριο των εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση  ισχύουν οι Νόμοι 1566/1985 (ΦΕΚ 167/Α/1985) και 2517/1997 (ΦΕΚ 160/Α/1997).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου