Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

2η Περιφέρεια ΕΑΕ - ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: Παρουσίαση του Προγράμματος Αγωγής Υγείας με θέμα τη Στοματική Υγιεινή




6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ



Σας προσκαλούμε στην παρουσίαση του Προγράμματος Αγωγής Υγείας με θέμα τη Στοματική Υγιεινή που επιμελήθηκαν οι μαθητές της Β΄Τάξης με τη δασκάλα τους κ. Καμάρα Γεωργία, την Τρίτη 29 Μαΐου 2012 ώρα 8.30 π.μ.στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου μας.






Η Διευθύντρια

Μπασιά Αθηνά-Σπυριδούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου