Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Εγκύκλιοι - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΕΕ: «ΑΕΕ - ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ - ΥΠΑΙΘ (ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ)»



ΘΕΜΑ: «ΑΕΕ - ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ - ΥΠΑΙΘ (ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ)»

Με αφορμή ερωτήματα για την ΑΕΕ, όπως:
- Πότε και πώς θα ενημερωθούν οι Διευθυντές – Προϊστάμενοι σχολικών μονάδων;
- Πότε θα αρχίσει η αυτοαξιολόγηση;
- Τι θα περιλαμβάνει;
- Δεν ξεκινώ αφού δε με ενημέρωσε ο/η σύμβουλος
- Τι γίνεται αν συμμετέχει τμήμα μόνο εκπαιδευτικών;
- Η προσχολική αγωγή δεν υποχρεούται να συμμετάσχει
- Ποιος έχει τη διοικητική ευθύνη και ποιος την παιδαγωγική;
- …
  • Υπενθυμίζουμε ότι ισχύουν:
και



Τμήμα ΕΠΚ ΠΕ Αττικής
20-1-2014