Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Διάφορα Θέματα - ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΑ: VIDEO- "Ανάλυσέ το..." 5ο Λύκειο Αθηνών


Το «Ανάλυσέ το» είναι ένα σατιρικό καυστικό βιντεάκι από τους μαθητές του 5ου Λυκείου Αθηνών, σχετικά με τις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα για τα Εξάρχεια.