Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Επιμορφωτικές Δράσεις - Σχολ. έτος 2017-2018: Διημερίδα: "Προβλήματα Συμπεριφοράς στο σχολείο - Παρεμβάσεις στην Ειδική Αγωγή"


Ο σκοπός του ορισμού της συμπεριφοράς ως «προβληματική» είναι να προσδοθεί η ευθύνη για τη συμπεριφορά του ατόμου, στην αιτία που την προκαλεί και όχι στο ίδιο το άτομο (Joyce, 2006).

Έτσι, μια συμπεριφορά είναι προβληματική όσον αφορά τις συνέπειές της για το ίδιο το άτομο που την εμφανίζει, όσο και για τα άτομα του περιβάλλοντός του.
Δηλαδή όταν ενοχλεί το ίδιο το παιδί και το περιβάλλον του, προκαλώντας αναστάτωση και δυσάρεστα συναισθήματα. Αυτές οι συνέπειες μπορεί να μην αφορούν μόνο υλικές ζημιές αλλά και την ποιότητα ζωής του ατόμου, η οποία υποβαθμίζεται. 

Βασικά εξαρτάται από τη διάρκεια εμφάνισης της συμπεριφοράς, την ένταση και τη συχνότητα (ΔΕΣ). Σημαντικοί, επίσης, παράγοντες είναι η ηλικία, το φύλο του παιδιού, αρνητικές εμπειρίες που μπορεί να το έχουν επηρεάσει και τι είναι αυτό που προσπαθεί το παιδί να επιτύχει.

Από αυτά εξαρτάται το πόσο ανεκτικοί θα είμαστε ή όχι σε μια τέτοια συμπεριφορά και το ποιες στρατηγικές θα ακολουθήσουμε για την εξομάλυνση αυτών των καταστάσεων.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου