Ενόψει της έναρξης υλοποίησης του νέου συστήματος «Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων», το Υπουργείο παιδείας εξέδωσε την εγκύκλιο με Αριθ. Πρωτοκ. 13730/Ε3/04-02-2021 και Θέμα: «Ενημέρωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, σχετικά με την έναρξη εφαρμογής του συστήματος ‘Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων’».
Σύμφωνα με την ανωτέρω ενημερωτική εγκύκλιο:
Ενόψει της έναρξης υλοποίησης του νέου συστήματος «Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων», όπως αυτή ανακοινοποιήθηκε στο ορθό στις 2-2-2021 και της τρίωρης εξ αποστάσεως ενημερωτικής συνάντησης σχετικά με το νέο σύστημα και την εφαρμογή του, που έλαβε χώρα την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021, θα πραγματοποιηθούν, με εναρκτήρια ημερομηνία τη Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021, έξι (6) ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις με εισηγητές στελέχη του ΙΕΠ υπό την εποπτεία των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, σε ό,τι αφορά στα σχολεία της επικράτειας και των Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού σε ό,τι αφορά στα σχολεία του εξωτερικού, με σκοπό την ενημέρωση των Διευθυντών των σχολικών μονάδων σχετικά με την έναρξη εφαρμογής του συστήματος «Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων», με βάση το Πρόγραμμα που ακολουθεί:
Η συμμετοχή όλων των Δ/ντών Σχολικών Μονάδων είναι απαραίτητη για την προετοιμασία της εισαγωγής και εφαρμογής του συστήματος στις σχολικές μονάδες της χώρας.Ανάρτησηση chiourea.gr στο Εγκύκλιοι - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΕΕ (Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου)
Δείτε επίσης:
- Ξεκινά η εσωτερική και η εξωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων
- Αξιολόγηση εσωτερική και εξωτερική των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο, Συλλογικός προγραμματισμός ~ Γνωστοποίηση Δημοσίευσης Υπουργικής Απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ΥΑ Αριθμ.6603/ΓΔ4/ΦΕΚ 140/20-1-2021
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου