Εγχειρίδιο ΑΟΔΕ – Διαφοροποίηση:
Μέθοδοι και τεχνικές απομνημόνευσης του κειμένου του σχολικού εγχειριδίου «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών»

Μια διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία μαθητών με δυσκολίες στην οργάνωση μελέτης, αφομοίωσης και ανάκλησης πληροφοριών.


http://sophiadimou.files.wordpress.com/2014/09/1-ceb1cebfceb4ceb5-ceb4ceb9ceb1cf86cebfcf81cebfcf80cebfceb9ceb7cf83ceb7-2011.pdfΗ συνάδελφος Σοφία Δήμου, Εκπαιδευτικός Δ/θμιας εκπαίδευσης ΕΑΕ στο ΚΕΔΔΥ Ανατολ. Αττικής, μας γνωστοποίησε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.sophiadimou.wordpress.com, στην οποία παρουσιάζει μια διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία μαθητών με δυσκολίες στην οργάνωση μελέτης, αφομοίωσης και ανάκλησης πληροφοριών. Πρόκειται για μεθόδους και τεχνικές απομνημόνευσης, εφαρμοσμένες στο περιεχόμενο του βιβλίου της Γ' Λυκείου της τεχνολογικής κατεύθυνσης, το οποίο εξετάζεται πανελλαδικά. Το γνωστοποίησε, προκειμένου να φιλοξενηθεί στην ιστοσελίδα, ώστε να χρησιμοποιηθεί από κάθε ενδιαφερόμενο.


Η ιδέα γεννήθηκε μετά από χρόνια εργασίας στον τομέα της ειδικής αγωγής και τριβής με μαθητές που εμφανίζουν ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές, διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) αλλά και μαθητές που δεν εμφανίζουν τις παραπάνω διαταραχές, ωστόσο, αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επεξεργασία, κατανόηση και απομνημόνευση των πληροφοριών, καθώς δυσκολεύονται να αποστηθίσουν και να ανακαλέσουν την προσλαμβάνουσα γνώση. Οι διαταραχές που αναφέρθηκαν συνοδεύονται από αδυναμία στη βραχύχρονη μνήμη άρα και στην επεξεργασία και συγκράτηση των πληροφοριών.

Το πλήρες βιβλίο διατίθεται προς μεταφόρτωση (download) κάνοντας κλικ στην παραπάνω εικόνα ή στον σύνδεσμο:   Εγχειρίδιο ΑΟΔΕ – Διαφοροποίηση 2011





Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα