Σήμερα 7/6/2018, ο  Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, ανέφερε στην Ολομέλεια της Βουλής και στην αρχική  του τοποθέτηση για το σ/ν για τις Δομές Εκπαίδευσης, ότι τελικά για λόγους μετάβασης και μη αιφνιδιασμού, θα θεωρηθεί ως μία θητεία το σύνολο των θητειών που έχουν μέχρι τώρα τα στελέχη και θα δίνεται η δυνατότητα σε όλα τα άτομα, σε όλα τα στελέχη( και των Σχολικών Συμβούλων) να θέσουν υποψηφιότητα και να κριθούν.
Συγκεκριμένα ανέφερε:
Για το θέμα της θητείας, όπως ξέρετε, είμαστε υπέρ του να δίνεται ευκαιρία σε νέους υποψηφίους να διεκδικούν θέσεις, όπως επίσης και για άτομα που αποκτούν εμπειρία σε μία θέση να μπορούν να τη μεταφέρουν σε άλλη.
Παρόλα αυτά, όμως, για λόγους ομαλής μετάβασης και μη αιφνιδιασμού, όπως ακριβώς κάναμε και με την επιλογή των Διευθυντών των σχολείων πέρυσι, θα θεωρηθεί ως μία θητεία το σύνολο των θητειών που έχουν μέχρι τώρα. Θα παραμείνουμε στις δυο θητείες αλλά μία θα είναι η θητεία που θα έχουν ολοκληρώσει, όλες οι θητείες που έχουν ολοκληρώσει μέχρι τώρα, άρα, δίνεται η δυνατότητα σε όλα τα άτομα, σε όλα τα στελέχη να θέσουν υποψηφιότητα και να κριθούν.
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι λοιπόν θα έχουν τη δυνατότητα να θέσουν υποψηφιότητα για συντονιστές εκπαιδευτικού έργου αλλά και όποια θέση ευθύνης των νέων δομών επιθυμούν, σύμφωνα με τα προσόντα τους.
Οι πληροφορίες  όμως , από επαφές του fresh-education.gr,   δείχνουν ότι οι Σχολικοί Σύμβουλοι είναι δυσαρεστημένοι από το  αρνητικό κλίμα που  δημιουργήθηκε  εις βάρος τους όλο το προηγούμενο διάστημα αλλά και τους προβληματίζει ότι η σχέση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου  με τους εκπαιδευτικούς θα είναι πολύ διαφορετική.
Έτσι πολλοί  Σχολικοί Σύμβουλοι, με πολλά επιστημονικά προσόντα, αλλά και με μεγάλη ή λιγότερη εμπειρία διδασκαλίας στη σχολική τάξη, θα το σκεφτούν πολύ σοβαρά να θέσουν υποψηφιότητα για θέση στελέχους στις Νέες Δομές και ειδικά για Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:




ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα