ΘΕΜΑ: «Σχετικά με το ‘’προσχέδιο νόμου” για την Οργάνωση των Περιφερειακών Υπηρεσιών Διοίκησης της Εκπαίδευσης: ‘’Πρώτα ο Μαθητής’’ ‘’Πρώτα η Σχολική Μονάδα’’ Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο»


Πρόσφατα είδε το φως της δημοσιότητας ένα "ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ" για την Οργάνωση των Περιφερειακών Υπηρεσιών Διοίκησης της Εκπαίδευσης

Το Δ.Σ. της ΠΕΣΣ εκτιμά ότι το «προσχέδιο» αυτό διέρρευσε σκοπίμως από συγκεκριμένους κύκλους και επισημαίνει ότι μέχρι σήμερα δεν υπήρξε επίσημη τοποθέτηση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας επ’ αυτού.

Αντιμέτωποι με τον Αρμαγεδώνα που καταστρέφει τις ζωές μας και αφαιρεί το δικαίωμα όχι μόνο στο όνειρο αλλά και στον ελάχιστο σχεδιασμό του μέλλοντός μας, θέτουμε, προς το παρόν, μερικά εύλογα ερωτήματα στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΔΒΜΘ:

Το περιεχόμενο του κείμενου αυτού:

• Εμπεριέχει τις προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για τη δομή της Εκπαίδευσης και τον προδιαγραφόμενο ρόλο του Σχολικού Συμβούλου σε αυτήν;
Αναβαθμίζει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης με την περαιτέρω υποβάθμιση του ρόλου των Σχολικών Συμβούλων; η οποία επιχειρείται με την κατάργηση των Γραφείων τους και την εκχώρηση της Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης της Εκπαίδευσης σε στελέχη διοίκησης;

Επιπλέον:

• Αληθεύει ότι οι Σχολικοί Σύμβουλοι τίθενται δύο βαθμίδες χαμηλότερα από τους Διευθυντές Διεύθυνσης στην εκπαιδευτική ιεραρχία; με αποτέλεσμα την αποδόμηση κάθε έννοιας αξιοκρατίας και την εκ των υστέρων και εκ του πονηρού ανάθεση επιμορφωτικού, παιδαγωγικού και επιστημονικού ρόλου σε στελέχη που επιλέχτηκαν για να ασκήσουν αποκλειστικά διοικητικό έργο;
Καταργούνται σημαντικές μορφές στήριξης του έργου των Σχολικών Συμβούλων; και κατ’ επέκταση στήριξης του έργου των σχολικών μονάδων και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών όπως είναι τα ΠΕΚ, τα ΚΕΔΔΥ, τα ΕΚΦΕ, τα ΚΕΣΥΠ, οι Συμβουλευτικοί Σταθμοί Νέων κ.ά.;
Εξυπηρετούν παρόμοιες πιθανές «ρυθμίσεις» τη βελτίωση της ποιότητας του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου και τοποθετούν το μαθητή στο κέντρο της σχολικής ζωής;

Είναι αυτονόητο ότι η απάντηση στα προηγούμενα ερωτήματα θα προδιαγράψει τις προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας και θα καθορίσει την περαιτέρω στάση της ΠΕΣΣ και των Σχολικών Συμβούλων σε οποιαδήποτε διοικητική αναδιάρθρωση του συστήματος οργάνωσης και διοίκησης της Εκπαίδευσης.


Για το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Σ. Κ. ΚΡΑΣΣΑΣ ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΕΡΗΣ


ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ
1. ΔΕ ΠΕΤ ΠΕΣΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
2. ΔΕ ΠΕΤ ΠΕΣΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
3. ΔΕ ΠΕΤ ΠΕΣΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
4. ΔΕ ΠΕΤ ΠΕΣΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
5. ΔΕ ΠΕΤ ΠΕΣΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
6. ΔΕ ΠΕΤ ΠΕΣΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
7. ΔΕ ΠΕΤ ΠΕΣΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
8. ΔΕ ΠΕΤ ΠΕΣΣ ΗΠΕΙΡΟΥ
9. ΔΕ ΠΕΤ ΠΕΣΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
10. ΔΕ ΠΕΤ ΠΕΣΣ ΚΡΗΤΗΣ
11. ΔΕ ΠΕΤ ΠΕΣΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
12. ΠΕ ΠΕΤ ΠΕΣΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ


Ακολουθεί το έγγραφο της ΠΕΣΣ προς την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:




ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα