Sent: Friday, March 15, 2013 4:25 PM
Subject: Σχετικά με την Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π.Σ. 2ο ΠΕΚ

Αγαπητοί αρμόδιοι,
Ενημερώθηκα από την ιστοσελίδα της Συμβούλου Ειδικής Αγωγής κας Χιουρέα για το επικείμενο σεμινάριο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα των παράλληλων στηρίξεων, της ένταξης των μαθητών με ιδιαίτερες ανάγκες (2ο ΠΕΚ).
Ονομάζομαι Κ.Γ., προσελήφθην ως φιλόλογος μόλις την 25/02/2013 και φέτος υποστηρίζω τρεις μαθητές. Απομένουν μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς 7-8 εβδομάδες μαθημάτων. Με την επιστροφή των μαθητών από τις διακοπές του Πάσχα θα γίνει τρεις μέρες μάθημα και στις 15 Μαιου θα ολοκληρωθούν τα μαθήματα για να αρχίσει η εξεταστική περίοδος.
Ειδικά για εμάς που αναλάβαμε υπηρεσία στις αρχές του τρίτου τριμήνου αυτή η σχολική χρονιά είναι μια πρόκληση ώστε να μπορέσουμε να εργαστούμε στην δημιουργία σχέσης αποδοχής του ρόλου της παράλληλης στήριξης από τον εκάστοτε μαθητή, να υποστηρίξουμε σωστά τους νέους μαθητές μας μαθησιακά, να προωθήσουμε την κοινωνική ένταξη των μαθητών μας στη σχολική ομάδα και τέλος να τους παρέχουμε βοηθητικό υλικό για τις εξετάσεις που να αφορά και τους μήνες που δεν ήμασταν δίπλα τους.
Ωστόσο, η διενέργεια του σεμιναρίου αυτή, μολονότι σεβαστή και εποικοδομητική, θα δυσχαιράνει ακόμα περισσότερο τις προσπάθειές μας να σταθούμε δίπλα στους μαθητές μας, όχι μόνο για εμάς που προσληφθήκαμε τελευταίοι, αλλά και για τους εκπαιδευτικούς που έχουν ήδη προσληφθεί από τον Οκτώβριο, όπως συνάδερφοι με τους οποίους συνεργάζομαι σε Γυμνάσια της Β΄ Αθήνας, ακριβώς επειδή στο τέλος της χρονιάς  είθισται να γίνονται επαναλήψεις και να δίνονται τα πιο σημαντικά σημεία της ύλης των εξετάσεων.
Επιπλέον, η παρακολούθηση του σεμιναρίου απαιτεί την παρουσία μας σε ώρες απογευματινές. Ωστόσο, ο κάθε εκπαιδευτικός έχει δομήσει το πρόγραμμά του έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του και επομένως πόσο εύκολο ή ρεαλιστικό είναι να βρεθούν λύσεις αντικατάστασης μόλις μια βδομάδα πριν την έναρξη του σεμιναρίου;
Για όλους τους παραπάνω λόγους θα ήθελα να αιτηθώ την άρση της υποχρεωτικής παρακολούθησης του σεμιναρίου από τους εκπαιδευτικούς της παράλληλης στήριξης, ώστε ο κάθε εκπαιδευτικός να αξιολογεί κατά πόσο οι μαθητές του μπορούν να μείνουν ή όχι χωρίς παράλληλη στήριξη, για τις μέρες διεξαγωγής του σεμιναρίου επιμόρφωσης.
Παρακαλώ σε μια απάντησή σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Με εκτίμηση
Κ.Γ.


Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα