ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Ε.Α.Ε. ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ
Δρ. Ράνια Χιουρέα, Σχολ. Σύμβουλος 2ης Περιφέρειας ΕΑΕ
Σχετικά με τον αριθμό μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ανά τμήμα, υπενθυμίζουμε αυτά που ισχύουν μέχρι σήμερα 6-9-2013:
ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

  • 102357/Γ6/1.10.2002 Υπουργικήαπόφαση, ΦΕΚ 1319/τ. Β΄/10.10.2002 «Ένταξη, φοίτηση και αποφοίτηση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε όλους τους τύπους των σχολείων Ειδικής Αγωγής και τα Τμήματα Ένταξης» μέρος Α παράγραφος 3: «Ο αριθμός των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εντάσσεται σε μία συνήθη σχολική τάξη δεν μπορεί να είναι ανώτερος των τριών μαθητών».


ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
    1. Τα ειδικά νηπιαγωγεία είναι μονοθέσια ή διθέσια. Μονοθέσια είναι εκείνα στα οποία φοιτούν από 5-8 νήπια, με μια νηπιαγωγό και διθέσια είναι εκείνα στα οποία φοιτούν από 9-16 νήπια, με δύο νηπιαγωγούς.
2. Τα ειδικά δημοτικά σχολεία κατατάσσονται, ως εξής ανάλογα με τον αριθμό των οργανικών θέσεων του διδακτικού προσωπικού και του αριθμού των μαθητών, κατά τάξη.

ΔΑΣΚΑΛΟΙ
ΜΑΘΗΤΕΣ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
1
5-8
Μονοθέσιο
2
9-16
Διθέσιο
3
17-24
Τριθέσιο
4
25-32
Τετραθέσιο
5
33-40
Πενταθέσιο
6
41-48
Εξαθέσιο
«Στις αυτοτελείς σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης ο ελάχιστος αριθμός των φοιτούντων μαθητών για τη λειτουργία τμήματος, μπορεί να μειωθεί από τον προβλεπόμενο στο Π.Δ. 603/82 στους τρεις μαθητές.
Η μείωση του αριθμού αφορά τις περιπτώσεις, στις οποίες οι μαθητές παρουσιάζουν διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές ή πολλαπλές αναπηρίες και γίνεται ύστερα από εισήγηση του ΚΔΑΥ και τη σύμφωνη γνώμη του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής» .


Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα