Το υλικό (οδηγίες) για την αξιολόγηση

των εκπαιδευτικών


Το υλικό (οδηγίες) για την αξιολόγηση των καθηγητών, δασκάλων και νηπιαγωγών, μοιράζεται στα Στελέχη Εκπαίδευσης (Σχολικούς Συμβούλους και Διευθυντές Εκπαίδευσης) στα Σεμινάρια Αξιολόγησης που γίνονται από την περασμένη εβδομάδα στο Υπουργείο Παιδείας.

Το υλικό αυτό έχει τον τίτλο «Επιμορφωτικό Υλικό για την Αξιολόγηση Στελεχών και Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμις Εκπαίδευσης (ΠΔ 152/2013)» και αποτελείται από δυο μέρη:  

Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει την «Εισαγωγή στις Θεωρητικές Αρχές, τις Διαδικασίες και τα Εργαλεία του Πλαισίου Αξιολόγησης».

Το δεύτερο μέρος περιέχει:

 1. Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών

Ρούμπρικες και Δείκτες

Ενδεικτικά Παραδείγματα

Μελέτες Περίπτωσης για τα Επιμορφωτικά Σεμινάρια

Δελτία Αξιολογικών Εκθέσεων

 2. Αξιολόγηση Στελεχών Εκπαίδευσης

Ρούμπρικες και Δείκτες

Ενδεικτικά Παραδείγματα

Μελέτες Περίπτωσης για τα Επιμορφωτικά Σεμινάρια


Δελτία Αξιολογικών Εκθέσεων

Συγγραφείς   είναι οι:  Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας,  Παρασκευάς Γιαλούρης,  Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση



Το περιεχόμενο του επιμορφωτικού υλικού για την αξιολόγηση στελεχών και εκπαιδευτικών (εισαγωγές, δείκτες, ενδεικτικά παραδείγματα και περιπτώσεις μελέτης, πίνακες κλπ) αποτελεί υλικό για τα επιμορφωτικά σεμινάρια και όχι νομικό κείμενο. Βασικός σκοπός του είναι:

(α) να βοηθήσει τους επιμορφούμενους αξιολογητές να εξοικειωθούν σε μεγαλύτερο βαθμό με το Π.Δ. 152/2013 και

(β) να αποτελέσει βάση προβληματισμού, ανταλλαγής απόψεων και εξάσκησης σε τομείς που ενδεχομένως θα απασχολήσουν τους αξιολογητές.
Κατά την άσκηση του έργου της αξιολόγησης, οι αξιολογητές οφείλουν να εφαρμόσουν τις προβλέψεις του Π.Δ. 152/2013, ασκώντας τις σχετικές αρμοδιότητές τους που προκύπτουν θεσμικά από τη θέση που κατέχουν.



Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα