Πρόγραμμα Συλλογής Όμβριων Υδάτων «Το Δώρο της Βροχής» στους μαθητές του σχολικού συγκροτήματος Β/θμιας Εκπαίδευσης κωφών & βαρηκόων Αγ. Παρασκευής
Το Πρόγραμμα Συλλογής Όμβριων Υδάτων ξεκίνησε το 2008 από τον διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό Global Water Partnership - Mediterranean (GWP-Med) υπό το ευρύτερο περιβαλλοντικό Πρόγραμμα «Αποστολή Νερό». Στόχος είναι η αξιοποίηση μη συμβατικών υδατικών πόρων, με έμφαση στη συλλογή βρόχινου νερού, ως βιώσιμη και οικονομική λύση για την αύξηση των διαθέσιμων υδατικών πόρων, ιδιαίτερα στα άνυδρα νησιά της Ελλάδας.
Το «Δώρο της Βροχής» είναι μια σειρά δραστηριοτήτων εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας με θέμα το νερό και συνιστά το εκπαιδευτικό τμήμα του Προγράμματος Συλλογής Όμβριων Υδάτων. Οι εκπαιδευτικές δράσεις σχεδιάζονται και υλοποιούνται από το Δίκτυο MEdIES του Μεσογειακού Γραφείου Πληροφόρησης για το Περιβάλλον τον Πολιτισμό και την Αειφόρο Ανάπτυξη.
Το Πρόγραμμα έχει ήδη υλοποιηθεί σε 28 νησιά των Κυκλάδων και Δωδεκανήσων, έχοντας εγκαταστήσει και αποκαταστήσει περισσότερα από 50 συστήματα συλλογής βρόχινου νερού, 3 μονάδες παραγωγής πόσιμου νερού και 1 σύστημα ανακύκλωσης ημιακάθαρτου νερού και εκπαιδεύσει πάνω από 7.900 μαθητές και 1.500 εκπαιδευτικούς.
Την Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014 πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες για το «Δώρο της Βροχής στην Πόλη» στα σχολεία του ΤΕΕ/ΕΑ Κωφών & Βαρηκόων και του Γυμνασίου & Λυκείου Κωφών & Βαρηκόων. Οι δραστηριότητες προσαρμόστηκαν ειδικά για τους μαθητές αυτούς, μετά από συστηματική συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των σχολείων. Ακολούθησε ημερίδα για εκπαιδευτικούς.
Εδώ το σχετικό video από την ημέρα εκείνη.
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: "Front of the class-Ενώπιον της τάξης" ♥ (Παιδαγωγικά θέματα-Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
