Ανακοινώσεις σχετικές με τις Πανελλαδικές εξετάσεις Φ.Α. 2015



18/03/2015:
Υπουργική Απόφαση Φ.253.2/44764/Α5/17-03-2015, (ΑΔΑ: ΩΠΛΛ465ΦΘ3-ΑΙΚ): Καθορισμός προγραμμάτων πανελλαδικών εξετάσεων υποψηφίων Γενικών Λυκείων και ΕΠΑ.Λ, προγράμματος εξετάσεων ειδικών μαθημάτων και  προθεσμίας υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας υποψηφίων  ΤΕΦΑΑ ακ. έτους 2015-2016 (δελτίο τύπου), (Υπουργική Απόφαση).


10/02/2015:
Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση µαθητών και αποφοίτων µε αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές µαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2015, για εισαγωγή στην τριτοβάθµια εκπαίδευση (pdf).


27/01/2015:
Υποβολή αίτησης δήλωσης υποψηφίων ΓΕΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και αίτησης για ενδοσχολικό απολυτήριο(pdf).
Αίτηση / Υπεύθυνη Δήλωση για ενδοσχολικό απολυτήριο (pdf).
Υπόδειγμα συμμετοχής μαθητή στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ (pdf).
Υπόδειγμα συμμετοχής απόφοιτου στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ (pdf).


23/12/2014:
Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με το 10% των θέσεων εισακτέων για το ακαδ. έτος 2015-1016 (pdf).


26/11/2014:
Ανακοινοποίηση στο ορθό ως προς το θέμα: Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 (pdf).




14/11/2014:
Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 (pdf). 


14/10/2014:
Πιστοποίηση αναπηρίας και τρόπος απόκτησής της από υποψηφίους για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδ. έτος 2015-2016 (pdf). Πιστοποίηση αναπηρίας από τα ΚΕ.Π.Α (doc).


09/09/2014:
Eγκύκλιος σχετικά με την υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου των Υποψηφίων που πάσχουν από Σοβαρές Παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδ. έτος 2014-2015. (pdf)


Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα