Δεν είναι λίγοι οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί που εκφράζουν τις αμφιβολίες τους για το εάν τα παιδιά με δυσλεξία θα πρέπει να μαθαίνουν ξένες γλώσσες, δεδομένου της δυσκολίας τους στην μητρική τους γλώσσα. Είναι αλήθεια ότι τα προβλήματα στην ανάγνωση και γραφή (φωνολογική επίγνωση) στην μητρική γλώσσα ενός παιδιού με δυσλεξία κάνουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας ακόμα πιο δύσκολη.
Συγκεκριμένα, όλες οι αδυναμίες στη γραμματική στο συντακτικό και σε όλες τις γλωσσικές παραμέτρους μεταφέρονται και εμποδίζουν την εξέλιξη του στις ξένες γλώσσες. Παρόλα αυτά, για τους εκπαιδευτικούς που πιστεύουν στο δικαίωμα όλων των παιδιών να μπορούν να συμμετέχουν ενεργά στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας που είναι πλέον απαραίτητη δεξιότητα στη ζωή όλων των ανθρώπων, το δίλημμα δεν εντοπίζεται στο εάν θα πρέπει να τη διδάσκονται, αλλά στο πώς θα μπορούσε αυτό να γίνει αποτελεσματικά.
Για να μπορέσουν λοιπόν να ανταπεξέλθουν, οι μαθητές αυτοί χρειάζονται  κατάλληλες μεθόδους διδασκαλίας, όπως η πολυαισθητηριακή και η διαφοροποιημένη διδασκαλία, καθώς και τη χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία.
Το DysTEFL2 αποτελεί συνέχεια του Πολυμερούς Project Comenius - DysTEFL 518466-LLP-1 - 2011-PL-COMENIUS-CMP (www.dystefl.eu). Μέσα από δωρεάν e-book  σκοπεύει να προωθήσει μια αποτελεσματική προσέγγιση για την κατάρτιση των εκπαιδευτικών σύμφωνα με τις τελευταίες παιδαγωγικές αρχές. Το έργο DysTEFL και τα αποτελέσματά του έχουν αξιολογηθεί ως εξαιρετικά, από εμπειρογνώμονες στον τομέα της αγγλικής ως ξένης γλώσσας και της δυσλεξίας καθώς και από καθηγητές Αγγλικής Γλώσσας.
Διαβάστε περισσότερα και κατεβάστε το βιβλίο με το εκπαιδευτικό υλικό εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:




ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Εγκύκλιοι - Υπουργικές Αποφάσεις

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις