Διαταραχή αισθητηριακής επεξεργασίας… «με απλά λόγια»

  • Μερικά παιδιά είναι υπερ-δραστήρια, δεν μπορούν να παραμείνουν σε καθιστή θέση.
  • Μερικά παιδιά είναι αδέξια, δεν μπορούν να συντονίσουν τις κινήσεις τους.
  • Μερικά αντιμετωπίζουν το φαγητό σαν τοξική ουσία και κάθε μπουκιά μοιάζει σαν να καίει το στοματάκι τους.
  • Το σχολείο για αυτά τα παιδιά είναι σαν ένα περίεργο μέρος στο οποίο συμβαίνουν πράγματα που δεν βγάζουν κανένα νόημα.
  Αν κάτι από τα παραπάνω σας θυμίζει συμπεριφορές του παιδιού σας, ίσως να παρουσιάζει κάποια δυσκολία στην αισθητηριακή επεξεργασία.




Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα