Πανελλαδικές εξετάσεις και μαθητές με ειδικές ανάγκες...                               
                                                Ράνια Χιουρέα (PhD), Σχολ. Σύμβουλος ΕΑΕ                                                                                 

Αισίως τελειώσαμε και φέτος με τις πανελλαδικές εξετάσεις. Για άλλη μια φορά ήμουν στο Χαλάνδρι, στο 33ο εξεταστικό κέντρο Φ.Α. (2ο Γυμνάσιο-Λύκειο).  Για άλλη μια φορά έζησα από κοντά την αγωνία και την ιδιαίτερη ταλαιπωρία των προφορικά εξεταζόμενων μαθητών, αφού η διαδικασία της εξέτασής τους είναι πολύ πιο χρονοβόρα και επίπονη από των άλλων (οι μαθητές μπαίνουν στις αίθουσες γύρω στις 8.30 πμ, ενώ η αποχώρηση γίνεται μετά τις 12.30, συνήθως μεταξύ 1.30 και 3.30 μμ, αλλά κάποιες φορές φτάσαμε και 4.30 ή 5 μμ).

Ευτυχώς φέτος η κατάσταση ήταν πιο καλή. Δηλαδή:
(α) Τελειώναμε πολύ νωρίτερα από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια (τις περισσότερες μέρες γύρω στις 2.30 μμ).
(β) Οι καθηγητές/εξεταστές  ήταν πιο συνεργάσιμοι και έδειξαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον και προσοχή στην καθημερινή ενημέρωση που τους κάναμε αναφορικά με την κατάσταση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τον τρόπο εξέτασής τους.

(γ) Σχεδόν όλοι οι καθηγητές/εξεταστές  ακολούθησαν τις οδηγίες που τους δώσαμε, ήταν προσεκτικοί και ενθαρρυντικοί με τα παιδιά και δεν σημειώθηκαν τα παρατράγουδα άλλων ετών, π.χ. να ζητούν από δυσλεξικούς μαθητές ορθογραφία και πολυτονικό, «για να μην χάσει η αρχαία ελληνική γλώσσα την ομορφιά της»!!!, όπως χαρακτηριστικά μου είχε πει πέρυσι ένας φιλόλογος! 

Τα μέλη της επιτροπής του εξεταστικού κέντρου αναρωτηθήκαμε, τι διαφορετικό υπήρχε φέτος, που έκανε να αλλάξει η στάση των καθηγητών απέναντι στους μαθητές Φ.Α. Το διαφορετικό ήταν ότι φέτος είχαμε πολλούς εξεταστές/εκπαιδευτικούς από ιδιωτικά σχολεία. Τυχαίο; ή μήπως σημαίνει κάτι, αυτό,  άραγε;

Όπως και νάχει, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! Και να μην ξεχνούν ότι είναι σημαντικό να τα πάνε καλά, αλλά όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα, τίποτα δεν τελειώνει και τίποτα δεν χάνεται.  

Και επειδή τα παιδιά είναι ό,τι ποιο σημαντικό έχουν οι γονείς, όλοι  οι γονείς να υπενθυμίσετε στα παιδιά σας, πως άσχετα από το αποτέλεσμα των εξετάσεων, είστε ούτως ή άλλως περήφανοι για αυτά!


ΣΧΟΛΙΑ

Εκ μερους των γονιων των μαθητων με ιδιαιτερες εκπαιδευτικες αναγκες σας ευχαριστω!

Μαιρη Πατσιου




10-6-2015

Το πρόβλημα είναι με εκείνους τους γονείς που δεν χρησιμοποιούν την διάγνωση για προφορική εξέταδη των παιδιών τους λόγω δυσλεξίας, γιατί θεωρούν ότι δεν έχουν περάσει ανά διετία την ειδική επιτροπή για την ανανέωσή της. Αυτό θα έπρεπε να τους ενημερώνουν οι καθηγητές ή οι διευθυντές ότι δεν χρειάζεται πια, διότι οι προηγούμενες διαγνώσεις αρκούν.  Γιατί τα παιδιά υποβάλλονται μόνο σε γραπτές, γεγονός που αδικεί τις ικανότητές τους.


Πάλι φέτος αρκετά παιδιά εξετάσθηκαν γραπτά μόνο.

Δανάη Ναούμ



Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα