Τα μαθηματικά γενικά, ως  γνωστικό αντικείμενο, χαρακτηρίζονται από κάποιες  ιδιαιτερότητες, οι οποίες αν δεν ληφθούν υπόψη κατά τη διδασκαλία μπορούν να εξελιχθούν σε αιτίες χαμηλής σχολικής επίδοσης και αποτυχίας.  
Ορισμένες από τις σημαντικότερες ιδιαιτερότητες είναι :
1.   η ιεραρχική φύση του μαθήματος
2.  ο μαθηματικός κώδικας επικοινωνίας
3. οι τρόποι αναπαράστασης της μαθηματικής γνώσης
Ειδικά όμως, τα παιδιά με προβλήματα όρασης συναντούν πολύ μεγαλύτερες δυσκολίες. Οι δυσκολίες αυτές δεν πηγάζουν από την έλλειψη ικανοτήτων κατανόησης και αντιληπτικότητας, αφού στον τομέα αυτό δεν υστερούν σε τίποτα σε σχέση με τους βλέποντες.
Οφείλονται σε πολλούς άλλους λόγους όπως: στα συστήματα αναπαράστασης των μαθηματικών συμβόλων Braille, στην απουσία κατάλληλων συγγραμμάτων στα μαθηματικά,  στην έλλειψη ειδικών εποπτικών μέσων διδασκαλίας και ειδικού λογισμικού που να επιτρέπει την εύκολη ανάγνωση των μαθηματικών μέσω υπολογιστή...

Διαβάστε περισσότερα εδώ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:




ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Εγκύκλιοι - Υπουργικές Αποφάσεις

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις