Απαντήστε στο παρακάτω ερωτηματολόγιο για να αξιολογήσετε οι ίδιοι, αν τελικά το παιδί σας δυσκολεύεται στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας και αν ναι, ποιες μαθησιακές ανάγκες του παιδιού σας  θα πρέπει να καλύψει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα ειδικής εκπαίδευσης αγγλικών.
  1)    Το παιδί σας παρουσιάζει δυσκολίες στην ανάγνωση / κατανόηση του γραπτού λόγου;
Πολύ                          Λίγο                            Καθόλου

  2)    Το παιδί σας παρουσιάζει δυσκολίες στη γραπτή διατύπωση των ιδεών του (δηλαδή δε χρησιμοποιεί σωστή σύνταξη στις προτάσεις, δε βάζει τις σκέψεις του στη σειρά, οι προτάσεις είναι απλοϊκές ως προς το νόημά τους);
Πολύ                          Λίγο                            Καθόλου

  3)    Το παιδί σας παρουσιάζει δυσκολίες στην ορθογραφία;
Πολύ                          Λίγο                            Καθόλου

 4)    Το παιδί σας παρουσιάζει δυσκολίες στην προφορική έκφραση (speaking);
Πολύ                          Λίγο                            Καθόλου

  5)    Το παιδί σας παρουσιάζει δυσκολίες στην εκμάθηση του νέου λεξιλογίου;
Πολύ                          Λίγο                            Καθόλου

  6)    Το παιδί σας παρουσιάζει δυσκολίες στη χρήση των κανόνων της γραμματικής;
Πολύ                          Λίγο                            Καθόλου

  7)    Το παιδί σας παρουσιάζει δυσκολίες στην ορθή διάκριση, όταν διαβάζει – ακούει – γράφει συγκεκριμένα γράμματα, π.χ. τα bd.
  Πολύ                        Λίγο                            Καθόλου

  8)    Το παιδί σας δυσκολεύεται σε κάποια μαθησιακή ενότητα στο επίπεδο της αγγλικής τάξης που παρακολουθεί;
Πολύ                          Λίγο                            Καθόλου
κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα από: ®
ειδική εκπαίδευση αγγλικών

Διαβάστε επίσης:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:




ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Εγκύκλιοι - Υπουργικές Αποφάσεις

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις