Έργο:  «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης»





Προς:

·       Τους Διευθυντές,  τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων και τους Σχολικούς Συμβούλους που συμμετείχαν στο πρόγραμμα της ΑΕΕ

Κοιν.:

·       Περιφερειακούς Δ/ντές Π.Ε. & Δ.Ε. της Χώρας

·       Δ/ντές Α/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης



Αγαπητοί συνάδελφοι,





Εκ μέρους του ΙΕΠ, των Δ/νσεων Σπουδών ΠΕ και ΔΕ του ΥΠΑΙΘ, των Περιφερειακών Δ/νσεων και των Δ/νσεων Εκπαίδευσης, της Επιστημονικής Επιτροπής και  της Ομάδας Έργου της ΑΕΕ, θέλω να σας ευχαριστήσω για την ενεργό, ουσιαστική και δημιουργική συμμετοχή σας στην υλοποίηση του πιλοτικού προγράμματος της ΑΕΕ κατά την περίοδο 2010-2012. Μετά από πολλές δυσκολίες και σε μια αρνητικά φορτισμένη ιστορική συγκυρία, η κοινή προσπάθεια που ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια ολοκληρώνεται με θετικό τρόπο.

Βρισκόμαστε στην φάση της εφαρμογής του θεσμού της ΑΕΕ στα σχολεία όλης της χώρας. Το γεγονός ότι είμαστε σήμερα εδώ, οφείλεται κυρίως σε σας, που πιστέψατε στο θεσμό, περιβάλλατε το έργο με εμπιστοσύνη και εργαστήκατε με επιμονή και φαντασία.

Τα αποτελέσματα του έργου της ΑΕΕ, σύμφωνα με τις δικές σας εκθέσεις, είναι εντυπωσιακά. Τα σχολεία εφάρμοσαν διαδικασίες αυτοαξιολόγησης και υλοποίησαν ποικίλα και ποιοτικά σχέδια δράσης για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο. Αναπτύχθηκε η επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών, βελτιώθηκε το κλίμα και οι σχέσεις μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας, υποστηρίχθηκε η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, ενισχύθηκε η εμπιστοσύνη της πολιτείας προς τους εκπαιδευτικούς και της κοινωνίας προς το σχολείο.

Παράλληλα, με την υλοποίηση της ΑΕΕ στα σχολεία, εργαστήκαμε για τη διαμόρφωση της υποστηρικτικής δομής του θεσμού, του Παρατηρητηρίου της ΑΕΕ, ως ιστοχώρου ενημέρωσης, ως φόρουμ επικοινωνίας των Σχολικών Συμβούλων, των Διευθυντών των σχολείων και των εκπαιδευτικών και ως Δικτύου Πληροφόρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ. Στο Παρατηρητήριο (aee.iep.edu.gr) είναι ήδη αναρτημένα ενημερωτικά κείμενα, εκπαιδευτικό υλικό και πρακτικές των σχολείων από την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος.

Το Παρατηρητήριο αποτελεί το βασικό μέσο διάχυσης των καλών πρακτικών των σχολείων ενώ το φόρουμ προσκαλεί στη δημιουργία δικτύων μεταξύ των σχολείων και των εκπαιδευτικών σε θεματικές περιοχές αιχμής και κοινού ενδιαφέροντος. 

Θεωρούμε ότι η εμπειρία που έχετε αποκτήσει από την εφαρμογή της ΑΕΕ στο σχολείο σας, θα πρέπει να αξιοποιηθεί και να συμβάλει θετικά στην ενημέρωση και υποστήριξη των άλλων σχολείων της περιφέρειάς σας κατά την εφαρμογή του θεσμού.

Θέλω, τέλος, να ζητήσω συγνώμη για τις καθυστερήσεις στις πληρωμές των δικαιούχων, οι οποίες οφείλονται σε τεχνικά προβλήματα που δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο της συγχώνευσης του ΚΕΕ και των άλλων φορέων στο ΙΕΠ.

Σας ευχαριστώ για την ουσιαστική και εποικοδομητική συνεργασία που είχαμε αυτά τα χρόνια και σας εύχομαι υγεία και δύναμη για μια δημιουργική σχολική χρονιά.







Ο Επιστημονικός Υπεύθυνος του Έργου





Γεώργιος Πασιάς



Αναπληρωτής Καθηγητής του ΕΚΠΑ

















Δεκέμβριος 2013















Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα