Νέο θεσμικό πλαίσιο για την ειδική αγωγή
από το υπουργείο Παιδείας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΣ

Ν. Φίλης: Περνάμε στον θεσμό της συνεκπαίδευσης

Νέο θεσμικό πλαίσιο για την ειδική αγωγή προανήγγειλε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης. "Προσπαθούμε να περάσουμε στον θεσμό της συνεκπαίδευσης και της συμπερίληψης" τόνισε και ξεκαθάρισε πως το νέο θεσμικό πλαίσιο "δεν προδικάζει τη μελλοντική κατάργηση όλων των ειδικών σχολείων, αλλά δεν μπορεί να δημιουργούνται σχολεία - γκέτο".

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Γιάννη Λαμπρούλη, ο υπουργός Παιδείας, υπενθύμισε ότι φέτος πραγματοποιήθηκαν 4.017 προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών για τις δομές της ειδικής αγωγής, ενώ πέρσι είχαν πραγματοποιηθεί μόνο 2.663 προσλήψεις. Επίσης διατέθηκαν 2.605 πιστώσεις ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού για τις δομές της ειδικής αγωγής και τα προγράμματα παράλληλης στήριξης και των σχολικών νοσηλευτών στα γενικά σχολεία.

Ωστόσο ο Ν. Φίλης τόνισε ότι τα προβλήματα θα λυθούν με την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, κάτι που θα γίνει φέτος.

Αναφερόμενος ο Ν. Φίλης στο νέο θεσμικό πλαίσιο για την ειδική αγωγή, επεσήμανε ότι "σήμερα δυστυχώς δημιουργούνται σχολεία ειδικών αναγκών τα οποία αποχωρίζουν τα παιδιά από την υπόλοιπη τυπική εκπαίδευση" και "εκατοντάδες παιδιά κάθε χρόνο, με γνωματεύσεις που δίδονται, θεωρούνται ότι δεν μπορούν να πάνε στο τυπικό σχολείο και ότι πρέπει να πάνε σε άλλα σχολεία, να έχουν μια ειδική στήριξη κ.λπ.". "Εμείς με βάση τη σημερινή, σύγχρονη παιδαγωγική αντίληψη σχεδιάζουμε τον θεσμό της συνεκπαίδευσης και της συμπερίληψης των παιδιών της ειδικής μέχρι σήμερα αγωγής σε μεγάλο βαθμό στο τυπικό σχολείο" τόνισε ο υπουργός.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα