Εισηγήτρια: Δρ Ράνια
Χιουρέα, Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Ειδική Δασκάλα/Ψυχολόγος.
Κόστος σεμιναρίου:
Επαγγελματίες 50€, Σπουδαστές – Άνεργοι 40€ Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.
Σάββατο 26 Νοεμβρίου
2016 Διάρκεια 10.00 π.μ.-16.00 μ.μ.
Τόπος διεξαγωγής σεμιναρίου: IST College- Πειραιώς 72
- εκπαιδευτικούς ειδικής
αγωγής και εκπαίδευσης
- εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής όλων των βαθμίδων
- ειδικούς ψυχικής υγείας
- επαγγελματίες και ειδικούς από το χώρο της
ειδικής αγωγής (ειδική αγωγή, λογοθεραπεία, εργοθεραπεία,
παιδαγωγικά, κτλ)
- φοιτητές ειδικής αγωγής, λογοθεραπείας,
εργοθεραπείας, παιδαγωγικών, κτλ)
- φοιτητές που μετεκπαιδεύονται σε αυτό το θεματικό
πεδίο
- γονείς παιδιών με ΔΕΠ-Υ
- κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να αποκτήσει
πρακτικές γνώσεις σχετικά με τη διαχείριση παιδιών με ΔΕΠΥ
Στόχος του
σεμιναρίου
Η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των
συμμετεχόντων για:
- τα συμπτώματα της
διαταραχής
- τα προτερήματα, τις ικανότητες των παιδιών με
ΔΕΠ-Υ, αλλά και τις δυσκολίες τους
- τους τρόπους και τις τεχνικές για την
αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του παιδιού με ΔΕΠ-Υ στο πλαίσιο της σχολικής
τάξης
- τα προβλήματα συμπεριφοράς και πώς αντιμετωπίζονται.
Στους
συμμετέχοντες θα δοθεί επιμορφωτικό υλικό, καθώς και υλικό που μπορούν να
χρησιμοποιήσουν στις πρακτικές υποστήριξης και παιδαγωγικής παρέμβασης.
Στο σεμινάριο θα αναλυθούν τα εξής:
Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ:
Έννοια και ορισμός της ΔΕΠ-Υ, ενδείξεις και χαρακτηριστικά των μαθητών με ΔΕΠ-Υ
-
Τι είναι η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής –
Υπερκινητικότητα
- Αιτιολογία, συμπτωματολογία
- Διάγνωση, διαφορική διάγνωση, τύποι ΔΕΠ-Υ
- Συνοδά προβλήματα
- Επιπτώσεις της ΔΕΠ-Υ στην καθημερινή ζωή του
παιδιού
Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ:
Το παιδί με ΔΕΠΥ στη σχολική τάξη – Πρακτικές υποστήριξης των παιδιών για
Εκπαιδευτικούς και Γονείς
-
Το Νομοθετικό πλαίσιο για την ΕΑΕ και τους μαθητές
με ΔΕΠ-Υ
- Διαγνωστικοί, Αξιολογικοί και Υποστηρικτικοί θεσμοί
- Η προσέγγιση του παιδιού με ΔΕΠ-Υ από τον
Εκπαιδευτικό
- Σχέδιο Αντιμετώπισης της ΔΕΠ-Υ
- Στρατηγικές χειρισμού των προβλημάτων
- Ο ρόλος των γονέων - Συνεργασία των εκπαιδευτικών
με τους γονείς
Γ’
ΕΝΟΤΗΤΑ: Στρατηγικές παιδαγωγικής προσέγγισης και παρέμβασης (θεωρία &
workshop)
- Αντιμετώπιση προβληματικής συμπεριφοράς
- Στρατηγικές παιδαγωγικής προσέγγισης και παρέμβασης
μέσα από περιγραφές περιπτώσεων μαθητών με ΔΕΠ-Υ όλων των βαθμίδων
- Διαμόρφωση στόχων παρέμβασης και επιλογή κατάλληλων
στρατηγικών για την επίτευξή τους
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου