Εισηγήτρια: Δρ Ράνια Χιουρέα, Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Ειδική Δασκάλα/Ψυχολόγος.

Κόστος σεμιναρίου: Επαγγελματίες 50€, Σπουδαστές – Άνεργοι 40€ Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.

Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ

Δηλώσεις συμμετοχής: https://goo.gl/forms/IURRaGxSJR5HVC6N2
ή στο email: edu.seminars1@outlook.com
Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016 Διάρκεια 10.00 π.μ.-16.00 μ.μ.
Τόπος διεξαγωγής σεμιναρίου: IST College- Πειραιώς 72
http://eduseminars.gr/map-edu-ist/

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης
  • εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής όλων των βαθμίδων
  • ειδικούς ψυχικής υγείας
  • επαγγελματίες και ειδικούς από το χώρο της ειδικής αγωγής (ειδική αγωγή, λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, παιδαγωγικά, κτλ)
  • φοιτητές ειδικής αγωγής, λογοθεραπείας, εργοθεραπείας, παιδαγωγικών, κτλ)
  • φοιτητές που μετεκπαιδεύονται σε αυτό το θεματικό πεδίο
  • γονείς παιδιών με ΔΕΠ-Υ
  • κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να αποκτήσει πρακτικές γνώσεις σχετικά με τη διαχείριση παιδιών με ΔΕΠΥ
Στόχος του σεμιναρίου
Η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων για:
  • τα συμπτώματα της διαταραχής
  • τα προτερήματα, τις ικανότητες των παιδιών με ΔΕΠ-Υ, αλλά και τις δυσκολίες τους
  • τους τρόπους και τις τεχνικές για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του παιδιού με ΔΕΠ-Υ στο πλαίσιο της σχολικής τάξης
  • τα προβλήματα συμπεριφοράς και πώς αντιμετωπίζονται.
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί επιμορφωτικό υλικό, καθώς και υλικό που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στις πρακτικές υποστήριξης και παιδαγωγικής παρέμβασης.

Στο σεμινάριο θα αναλυθούν τα εξής:
Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Έννοια και ορισμός της ΔΕΠ-Υ, ενδείξεις και χαρακτηριστικά των μαθητών με ΔΕΠ-Υ
  • Τι είναι η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα
  • Αιτιολογία, συμπτωματολογία
  • Διάγνωση, διαφορική διάγνωση, τύποι ΔΕΠ-Υ
  • Συνοδά προβλήματα
  • Επιπτώσεις της ΔΕΠ-Υ στην καθημερινή ζωή του παιδιού

      Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Το παιδί με ΔΕΠΥ στη σχολική τάξη – Πρακτικές υποστήριξης των παιδιών για Εκπαιδευτικούς και Γονείς
  • Το Νομοθετικό πλαίσιο για την ΕΑΕ και τους μαθητές με ΔΕΠ-Υ
  • Διαγνωστικοί, Αξιολογικοί και Υποστηρικτικοί θεσμοί
  • Η προσέγγιση του παιδιού με ΔΕΠ-Υ από τον Εκπαιδευτικό
  • Σχέδιο Αντιμετώπισης της ΔΕΠ-Υ
  • Στρατηγικές χειρισμού των προβλημάτων
  • Ο ρόλος των γονέων - Συνεργασία των εκπαιδευτικών με τους γονείς
       Γ’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Στρατηγικές παιδαγωγικής προσέγγισης και    παρέμβασης (θεωρία & workshop)
  • Αντιμετώπιση προβληματικής συμπεριφοράς
  • Στρατηγικές παιδαγωγικής προσέγγισης και παρέμβασης μέσα από περιγραφές περιπτώσεων μαθητών με ΔΕΠ-Υ όλων των βαθμίδων
  • Διαμόρφωση στόχων παρέμβασης και επιλογή κατάλληλων στρατηγικών για την επίτευξή τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα