Την ίδρυση ενός νέου τύπου σχολείου για την Ειδική Εκπαίδευση προανήγγειλε ο Υπουργός Παιδείας απαντώντας σε ερώτηση που του έκανε έφηβη Βουλευτής, μαθήτρια ειδικού σχολείου της Πρότυπης Βιοτεχνικής Μονάδας ΟΑΕΔ Λακκιάς για το γεγονός ότι το πτυχίο της δεν έχει επαγγελματικά δικαιώματα. Ο νέος τύπος σχολείου θα ονομάζεται Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο και θα λειτουργεί υπό ενιαία διεύθυνση με τέσσερα χρόνια γυμνάσιο και τέσσερα χρόνια λύκειο, ενώ οι απόφοιτοί του θα έχουν ίσα δικαιώματα με τους αποφοίτους ΕΠΑΛ.
Ο Νίκος Φίλης δεν αποποιήθηκε των ευθυνών που φέρει η Πολιτεία διότι η ειδική εκπαίδευση στο σύνολό της είναι παραμελημένη. Ο Υπουργός τόνισε την αναγκαιότητα της ενίσχυσης του αισθήματος της αξιοπρέπειας και αυτοεκτίμησης καθενός παιδιού που φοιτά στα σχολεία ειδικών αναγκών, ενημερώνοντας ότι μετά από οκτώ χρόνια, το ΥΠΠΕΘ προχωρά στην ίδρυση περίπου 400 νέων τμημάτων ένταξης, προκειμένου τα παιδιά με ειδικές ανάγκες να μπορούν, με διαφοροποιημένη διδασκαλία, αλλά μέσα στο σχολείο με τα άλλα παιδιά, να φοιτούν, να μην δημιουργείται η εντύπωση γκέτο, τουλάχιστον στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Στα μέτρα, που παρουσίασε ο Νίκος Φίλης για την ενίσχυση της Ειδικής Εκπαίδευσης εντάσσονται:
  • Η ίδρυση νέων ΕΕΕΕΚ. Η αναμόρφωσή τους με εσωτερική διάρθρωση, ώστε να ανταποκρίνονται στις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών
  • Επέκταση της Τάξης Μαθητείας και για τους μαθητές των Ειδικών ΕΠΑΛ
  • Σύσταση σχολικών συνεταιρισμών σε Ειδικά Σχολεία
  • Λειτουργία ΣΕΚ και ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής
Θα βοηθηθούν οι σύλλογοι γονέων που επωμίζονται ένα μεγάλο βάρος για την εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές ανάγκες, να δημιουργήσουν Κοιν.Σ.Επ, δηλαδή συνεταιριστικές επιχειρήσεις, ώστε να διαμορφωθούν όροι προστατευμένης εργασίας για τα παιδιά που τελειώνουν την τεχνική επαγγελματική ειδική αγωγή.

 www.minedu.gov.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα