Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες ή φοιτητές, οι οποίοι εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν σε πλαίσια στήριξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Η επιμόρφωση θα έχει τόσο θεωρητικό όσο και  πρακτικό χαρακτήρα, με στόχο μετά την ολοκλήρωσή της, ο κάθε συμμετέχων να είναι σε θέση να αναλάβει ένα παιδί ως συνοδός παράλληλης στήριξης στο σχολικό πλαίσιο.
Τόπος διεξαγωγής σεμιναρίου: ΑΘΗΝΑ: IST College- Πειραιώς 72, Μοσχάτο

               Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ


Η εκπαίδευση διεξάγεται σε 4 διήμερα:
Οκτώβρης 15-16 / 2016, Οκτώβρης 22-23 / 2016
Νοέμβρης 5-6 / 2016, Νοέμβρης 12-13 / 2016.
Διάρκεια 70 διδακτικές ώρες, με θεωρητική και εργαστηριακή εκπαίδευση.


Δηλώσεις συμμετοχής: edu.stirixi@outlook.com


  • Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016 ώρα 10.30-16.30
Επιμορφώτρια: Ράνια Χιουρέα PhD, Σύμβουλος Ειδ. Αγωγής & Εκπαίδευσης/Ψυχολόγος



Πρόγραμμα:
       Προβλήματα όρασης – Στρατηγικές υποστήριξης μαθητών
1) Πληροφορίες για τη φύση των ιδιαιτεροτήτων
    (α) Σύντομη οφθαλμολογική προσέγγιση                               
    (β) Ψυχοπαθολογική Προσέγγιση
2) Εκπαίδευση - Βασικές αρχές - Σκοποί της εκπαίδευσης τυφλών και αμβλυώπων  
    (με χαμηλή όραση) -Υποστηρικτικές παρεμβάσεις
3) Παράλληλη Στήριξη μαθητή με προβλήματα όρασης
   (α) Μεθοδολογικές προσεγγίσεις και πρακτικές διευθετήσεις –
    Παράλληλη Στήριξη τυφλού μαθητή -  Παράλληλη Στήριξη μαθητή με χαμηλή όραση
    (β) Στρατηγικές υποστήριξης μαθητών με προβλήματα όρασης
4) Ειδικά βοηθήματα για τα άτομα με προβλήματα όρασης
          Ένταξη – συνεκπαίδευση
    1) Βασικές προϋποθέσεις για την ένταξη
    2) Προετοιμασία για την ένταξη
    3) Αξιολόγηση της ένταξης - συζήτηση
     Ανακεφαλαίωση - ολοκλήρωση 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα