Σκοπός του ορισμού της συμπεριφοράς ως «προβληματική» είναι να προσδοθεί η  ευθύνη  για τη  συμπεριφορά του  ατόμου  στην αιτία που την προκαλεί και όχι στο ίδιο το άτομο (Joyce,  2006). Έτσι,  μια συμπεριφορά είναι προβληματική  όσον αφορά τις συνέπειές της για το ίδιο το άτομο που  την εμφανίζει,  όσο και για τα άτομα  του  περιβάλλοντός  του.  Αυτές  οι  συνέπειες  μπορεί  να  μην  αφορούν  μόνο υλικές  ζημιές  αλλά  και  την  ποιότητα  ζωής  του  ατόμου,  η  οποία  υποβαθμίζεται.
Συνήθως,  τα  άτομα  που   είναι  πιο  πιθανόν  να  εμφανίσουν  προβληματική συμπεριφορά   είναι  εκείνα,  που   αντιμετωπίζουν   μαθησιακές   δυσκολίες,   σε συνδυασμό  με  διαταραχές  στην  ακοή,  στο λόγο ή  στην  όραση  (Kiernan &  Kiernan, 1994).  Επίσης,  προβληματική  συμπεριφορά  μπορεί  να  εμφανιστεί  σε  άτομα  με νοητική καθυστέρηση ή κάποιο γενετικό σύνδρομο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:




ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Εγκύκλιοι - Υπουργικές Αποφάσεις

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις