Σημαντική είναι η δημόσια παρέμβαση της πρώην Σχολικής Συμβούλου Ειδικής Αγωγής κας Δρ. Ράνιας Χιουρέας, με την οποία έρχεται να δώσει άλλη διάσταση στον τρόπο επίλυσης των υπαρκτών και χρόνιων προβλημάτων των παιδιών με Ειδικές ικανότητες στο Δήμο Ωρωπού.Καταθέτει μια ακόμη δράση-πρόταση που έμεινε στα συρτάρια και που αν υιοθετηθεί, από τη σημερινή Δημοτική Αρχή, η οποία δείχνει, πλέον, να ευαισθητοποιείται ουσιαστικά για τη στήριξη των παιδιών με Ειδικές ικανότητες τότε θα αλλάξει καθολικά το τοπίο στην περιοχή για τη ζωή αυτών των ατόμων.Η κα Χιουρέα μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Facebook, σχολίασε την ανάρτηση της κας Μαίρης Κασαμπαλάκου, σχετικά με την έκκληση της στο Δήμαρχο Ωρωπού για την ίδρυση Δευτεροβάθμιου Ειδικού Σχολείου, αποδεικνύοντας ότι και κατά το παρελθόν κατατέθηκαν προτάσεις για στήριξη των παιδιών αυτών οι οποίες δεν προχώρησαν στην υλοποίησή τους.Η τότε Σχολική Σύμβουλος κα Χιουρέα επισημαίνει ότι η ίδια, στις 18-6-2015 είχε αποστείλει στον Δήμαρχο Ωρωπού κ. Θωμά Ρούσση, έγγραφο με όλες τις λεπτομέρειες για την οργάνωση και λειτουργία Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. στο δήμο.Επίσης στο σχόλιο της, η Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, τονίζει ότι ενώ υπήρχαν οι προϋποθέσεις, έγιναν οι νόμιμες ενέργειες κλπ, το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. δεν έχει ακόμη ιδρυθεί.Η ακριβής απάντηση της Δρ. Ράνιας Χιουρέας έχει ως εξής:«Στις 18-6-2015 ως Σχολ. Σύμβουλος 2ης Περιφέρειας ΕΑΕ, είχα αποστείλει στο Δήμαρχό σας κ. Ρούσση, έγγραφο (φαίνεται η 1η σελίδα στη φωτο) με όλες τις λεπτομέρειες για την οργάνωση και λειτουργία ΕΕΕΕΚ (Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης). Είχαν γίνει συντονισμένες προσπάθειες τότε, από την κα Χριστίνα Νικηταρά (Σύμβουλο Παιδείας) κατόπιν ανάθεσης εκ μέρους του Δημάρχου για την ίδρυση του ΕΕΕΕΚ. Ενώ υπήρχαν οι προϋποθέσεις, έγιναν οι νόμιμες ενέργειες κλπ, το ΕΕΕΕΚ δεν έχει ακόμη ιδρυθεί.»
Πηγή: Άποψη Ηλεκτρονικό Έντυπο
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: "Front of the class-Ενώπιον της τάξης" ♥ (Παιδαγωγικά θέματα-Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου