Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Οδηγός εκπαιδευτικού & εκπαιδευτικό υλικό

Το προτεινόμενο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για την κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών προέκυψε από την αναγνώριση της έλλειψης κοινωνικής εκπαίδευσης στο σχολείο και την ανάγκη να καλυφθεί το κενό αυτό.
Στόχος:
Το πρόγραμμα έχει ως στόχο
  •  να καλλιεργήσει βασικές κοινωνικές δεξιότητες
  • να συμβάλει στην ομαλότερη συμβίωση στο σχολικό περιβάλλον.
Σχεδιασμός του προγράμματος:
Ο σχεδιασμός του προγράμματος στηρίχθηκε στη διεπιστημονική προσέγγιση της κοινωνικής ανάπτυξης, επιστρατεύοντας την Παιγνιοθεραπεία, τη Βιοσύνθεση, τη Φιλοσοφία για παιδιά, την Εκπαιδευτική Ψυχολογία, την Κοινωνική Ψυχολογία, τις έρευνες για την ανάπτυξη της Συναισθηματικής και Κοινωνικής Νοημοσύνης, για τη Διαχείριση των συγκρούσεων, για τον Εκφοβισμό κ.α.
Περιέχει:
 Σχέδια εργασίας και σωματικές ασκήσεις για διαχείριση συναισθημάτων, διαχείριση συγκρούσεων, καλλιέργεια ενσυναίσθησης, αυτογνωσία, ένταξη στην ομάδα...
Πλαίσιο εφαρμογής:
Το πρόγραμμα μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε τυπική τάξη όσο και σε τμήμα ένταξης.
Οι συγγραφείς ευελπιστούν να συνδράμουν στην ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας όσον αφορά την κοινωνική νοημοσύνη και εκπαίδευση των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον.
Συγγραφείς:
 Ανδρικοπούλου Κάλλια
Αντωνοπούλου-Στεφανή  Γιώτα
Κατσιφή-Χαραλαμπίδη Σπυριδούλα
Ντιντή Άννα
Επιμέλεια έκδοσης:
Κατσιφή-Χαραλαμπίδη Σπυριδούλα
Ντιντή Άννα
Πρόσθετες Πληροφορίες:
  • Είδος:  Παιδαγωγικά
  •  Εκδόσεις: Άθυρμα & Κοντύλι
  • Διαστάσεις: 21 Χ 29,7 εκ.
  • Σελίδες: 148 (έγχρωμες)
  • ISBN 978-960-9661-35-5
  • Έτος έκδοσης: Σεπτέμβριος 2019
Αυτό είναι το link για αγορά μέσω e shop. 
Πιο εύκολη η τηλεφωνική παραγγελία:
+30 24230 86 995 &  +30 24230 86757 


Διαβάστε επίσης:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:




ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα