1. Πρέπει να εισάγονται στα ΑΕΙ της χώρας υποψήφιοι με βαθμολογία 1 ή 2 στα 20 στις πανελλαδικές εξετάσεις, όπως συνέβαινε στη βάση ρυθμίσεων που η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είχε νομοθετήσει;
2. Αν ναι, πώς ακριβώς εξυπηρετείται: α) ο ίδιος ο εισαχθείς φοιτητής και ποιες οι προοπτικές αποφοίτησής του και μετέπειτα επαγγελματικής του αποκατάστασης, β) οι συμφοιτητές του που αγωνίστηκαν για να εισαχθούν με υψηλότερες επιδόσεις στο εν λόγω ΑΕΙ και το επίπεδο σπουδών, γ) ο Έλληνας φορολογούμενος;
3. Να εισάγεται υποψήφιος στη 200η επιλογή του, να μην αποφοιτά ποτέ και να παίρνει τη θέση κάποιου άλλου παρεμφερούς επίδοσης που έχει επιλέξει το τμήμα αυτό σε υψηλή επιλογή;
4. Πρέπει το εκπαιδευτικό σύστημα να είναι όσο πιο συγκεντρωτικό γίνεται, οι εξουσίες στον Υπουργό αυξανόμενες και οι αρμοδιότητες των ΑΕΙ μειούμενες; Να μην γίνει εκχώρηση αρμοδιοτήτων στα Πανεπιστήμια, που γίνεται για πρώτη φορά σε θέματα όπως ο καθορισμός των βάσεων εισαγωγής και των συντελεστών βαρύτητας των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων;
5. Πώς σχολιάζεται το γεγονός ότι, ενδεικτικά το 2018, η Ελλάδα ήταν τελευταία στην Ευρωπαϊκή Ένωση στο ποσοστό των αποφοίτων κατ’ έτος, με μόλις 9% αποφοίτους κατ’ έτος, όταν ο Ευρωπαϊκός μέσος όρος ήταν 24%;
6. Να τεθεί ένα χρονικό όριο στη φοίτηση ή να υπάρχουν «αιώνιοι φοιτητές»;
7. Να υπάρχει ή όχι ελεγχόμενη είσοδος, που εφαρμόζεται με επιτυχία σε τόσα πανεπιστήμια διεθνώς;
8. Το «ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα» θα δώσει τη λύση στα περιστατικά βίας και ανομίας στα Πανεπιστήμια;
9. Είναι γνωστό ότι τα μέλη της Ομάδας Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων δεν θα είναι οπλισμένα;
10. Είναι γνωστό ότι αποδόθηκαν στα ΑΕΙ μόλις πριν από μερικούς μήνες περισσότερες από 550 θέσεις μελών ΔΕΠ;
11. Να υπάρχει η εναλλακτική της επαγγελματικής κατάρτισης για τους νέους μας ή όχι;
12. Είναι γνωστό ότι περίπου ένας στους τέσσερις καταρτιζομένους στα ΔΙΕΚ είναι απόφοιτος ΑΕΙ, που επιλέγει την επαγγελματική κατάρτιση προκειμένου να βρει διέξοδο από την ανεργία;
13. Πώς ακριβώς ενισχύεται η ιδιωτική εκπαίδευση έναντι της δημόσιας, όταν αναβαθμίζεται το ακαδημαϊκό περιβάλλον των δημόσιων ΑΕΙ και επιχειρείται η εξυγίανσή του από νοσηρά φαινόμενα; Όταν προβλέπεται για πρώτη φορά, η δυνατότητα υποβολής παράλληλου μηχανογραφικού για εισαγωγή σε δημόσια ΙΕΚ;
14. Ποιον ακριβώς εξυπηρετεί η απαξίωση του δημόσιου πανεπιστημίου; Και τι είναι απαξίωση, ανάμεσα σε άλλα, η θεσμοθέτηση ακαδημαϊκών κριτηρίων εισαγωγής, ή η μη θεσμοθέτησή τους και η μη διαιώνιση φαινομένων βίας και ανομίας ή η διαιώνισή τους;
Ρητορικά τα ερωτήματα, ασφαλώς, καθώς δεν περιμένουμε δυστυχώς καμία εύλογη απάντηση.
Ανάρτηση chiourea.gr στο Επικαιρότητα – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2021
Διαβάστε επίσης:
- Η γιορτή έρχεται όταν θέλουμε και όχι όταν αποφασίσει εκείνη! Μάριος Μάζαρης
- Το πρόβλημα στην παιδεία δεν είναι τα ανοικτά παράθυρα, αλλά τα κλειστά μυαλά
- ΣΤ1 τάξη του 1ου Δημ. Σχολείου Αγ. Στεφάνου: Εικονική ξενάγηση και διαδικτυακή συνάντηση!!! - «Γνωριμία με τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη… βαδίζοντας στα χνάρια της ζωής του…»
- Το σχολείο που δεν κολλάει κορωνοϊό Μάριος Μάζαρης
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Εγκύκλιοι - Υπουργικές Αποφάσεις
- 29-05-25 Απόφαση ολοκλήρωσης του Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας περιόδου 2024-2025
- 23-05-25 «Μέτρα προστασίας των μαθητών/μαθητριών από τον καύσωνα»
- 15-05-25 Διαδικασία εισαγωγής μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025-2026 (Συμπληρωματική στην υπό στοιχεία 42358/Δ2/15-04-2025 (ΑΔΑ: 6Ι1Ο46ΝΚΠΔ-ΤΝ6) εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.)
- 15-05-25«Διαδικασία εισαγωγής μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025-2026 ( Συμπληρωματική εγκύκλιος στην υπό στοιχεία 42338/Δ2/15-04-2025 (ΑΔΑ: 9Τ1Ν46ΝΚΠΔ-ΠΚΑ)
- 01-04-25 Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις
- 29-05-25 Συντελεστές βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων για εισαγωγή στις στρατιωτικές σχολές από τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2026 και εφεξής
- 29-05-25 Η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις
- 29-05-25 Το μήνυμα του Υφυπ. Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού Νίκου Παπαϊωάννου για τις Πανελλαδικές εξετάσεις
- 29-05-25 Σοφία Ζαχαράκη: Ετοιμάζουμε σύγχρονο πρόγραμμα δωρεάν επαγγελματικού προσανατολισμού στο Γυμνάσιο
- 29-05-25 Παρατείνεται έως 31/12 η ολοκλήρωση πρακτικής άσκησης των Σ.Α.Ε.Κ. – Παρατείνεται για 2 επιπλέον έτη η πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ των προγραμμάτων σπουδών των ΚΔΒΜ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου