Ένα πολύ ωραίο παραμύθι, με θαυμάσια εικονογράφιση από την ίδια τη συγγραφέα. Το κείμενο καλογραμμένο, ενδιαφέρον, συγκινητικό και πολύ διδακτικό, για τη φιλία, τη διαφορετικότητα και την αγάπη! Το βαθύτερο νόημα, να δίνεις αγάπη! «Η αγάπη σε κάνει να πετάς…» Με την αγάπη υπάρχει αρμονική συμβίωση μεταξύ όλων των πλασμάτων της φύσης!
Ευχόμαστε να είναι καλοτάξιδο!
📘📙📚
«O Μανιατακος Ο γάιδαρος χωρίς όνομα και ο Γέροντας της αγάπης»
Η πεταλούδα με το όνομα Ρόουζ πέφτει πάνω σε έναν ανώνυμο γάιδαρο, που έπληττε από την ανούσια καθημερινότητα. Τον πείθει να κάνει τον άρρωστο, έτσι ώστε να τον ελευθερώσει το αφεντικό του. Το κόλπο πετυχαίνει και οι δυο τους ξεκινούν για ένα μεγάλο ταξίδι. Ο γάιδαρος πρέπει να αποκτήσει ένα όνομα! Πρέπει να φτάσουν όπως και δήποτε στο μοναστήρι, εκεί που δίνουν τα ονόματα στα ζώα! Στο δρόμο συναντούν τη Μαργούδη, που έχει αλτσχάιμερ και τον Γκιώνη, που ψάχνει τον αδελφό του. Μετά από μια μεγάλη πορεία, οι 4 φίλοι ενωμένοι θα τα καταφέρουν και ο γάιδαρος θα αποκτήσει το δικό του όνομα, για γίνει ο Μανιατάκος και μια νέα προοπτική ζωής να ανοιχτεί μπροστά του.
Εκδόσεις Επιστροφή ∣ www.epistrofibooks.com ∣ info@epistrofibooks.com ∣
Λεωφ.Αμαλίας 7 Ναύπλιο ∣ (+30) 2752026362
Άλλα βιβλία της Μαρίας Κασαμπαλάκου:
- Παραμύθι: "Ο Αυγερινός. Μια Ιστορία για τον Αυτισμό και την Αγάπη" Μέσα από την ιστορία αυτή, που είναι γραμμένη με περισσή ζωντάνια και διανθίζεται από μικρά ποιήματα, οι μαθητές του δημοτικού σχολείου θα γνωρίσουν καλύτερα τον κόσμο του Αυγερινού και κάθε μαθητή του διπλανού θρανίου που αντιμετωπίζει μαθησιακές και άλλες δυσκολίες.
Ανάρτηση chiourea.gr στο Διάφορα Θέματα - ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ
Διαβάστε επίσης:
- Οικογενειακές σχέσεις και προβλήματα: Μαλωμένα αδέρφια… Ο ρόλος των τρίτων… η θεία, η ξαδέρφη
- Οι ευτυχισμένοι άνθρωποι ποτέ δεν σχολιάζουν τους άλλους
- Όταν συγχωρείς κάποιον, γαληνεύεις. Κάνεις χάρη σ’ εσένα και όχι σ’ εκείνον
- Ο τρόπος που φερόμαστε στους γύρω μας αντικατοπτρίζει όλα όσα έχουμε μέσα μας
- Να εκτιμάτε τους ανθρώπους όσο τους έχετε δίπλα σας και όχι όταν τους χάνετε
- Η αγάπη χαρίζεται, δεν αγοράζεται!
- Μαλώνουμε με όσους αγαπάμε πιο πολύ
- Θυμός, ζήλεια, πίκρα, απογοήτευση: Πώς να ελέγχετε τα αρνητικά συναισθήματα
- Όταν κάποιος μας φέρεται άδικα, δεν είναι ευτυχισμένος ούτε ο ίδιος
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Εγκύκλιοι - Υπουργικές Αποφάσεις
- 15-05-25 Διαδικασία εισαγωγής μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025-2026 (Συμπληρωματική στην υπό στοιχεία 42358/Δ2/15-04-2025 (ΑΔΑ: 6Ι1Ο46ΝΚΠΔ-ΤΝ6) εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.)
- 15-05-25«Διαδικασία εισαγωγής μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025-2026 ( Συμπληρωματική εγκύκλιος στην υπό στοιχεία 42338/Δ2/15-04-2025 (ΑΔΑ: 9Τ1Ν46ΝΚΠΔ-ΠΚΑ)
- 01-04-25 Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025.
- 16-04-25 «Εξετάσεις μαθητών/τριών που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 151 του ν. 4610/ 2019 (Α΄ 70)»
- 04-04-25 Πανελλαδικές εξετάσεις 2025 Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις
- 15-05-25 Σοφία Ζαχαράκη: Δεν θα υπάρξει καμία υπαναχώρηση για την αξιολόγηση - Σταθερή ενίσχυση της Δημόσιας Εκπαίδευσης – 10.000 νέοι διορισμοί με έμφαση στην Α.βάθμια Συνάντηση της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με το Δ.Σ της Δ.Ο.Ε
- 14-05-25 Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ακαδημαϊκού έτους 2025 - 2026 σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων
- 14-05-25 Έκδοση εγκυκλίου αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ
- 14-05-25 Ανακοίνωση σχετικά με τις ενέργειες του ΥΠΑΙΘΑ στην υπόθεση εκδίκασης δυνητικής αργίας εκπαίδευτικού
- 13-05-25 Σοφία Ζαχαράκη στο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας στις Βρυξέλλες: Απαραίτητη η καλλιέργεια δεξιοτήτων μέσω του εκπαιδευτικού μας συστήματος για μια Ευρώπη ανταγωνιστική, ανθεκτική και έτοιμη να απαντήσει σε πολλαπλές προκλήσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου