Η δυσλεξία και τα αγγλικά πάνε διακοπές…



Οι καλοκαιρινές διακοπές αποτελούν μία θαυμάσια ευκαιρία για μάθηση μέσα από παιχνίδια. Οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι πιο χαλαροί για μικρούς και μεγάλους, ενώ τα ερεθίσματα από το περιβάλλον των διακοπών ποικίλα και ελκυστικά. Με την κατάλληλη προσαρμογή σύμφωνα με την ηλικία και τα ενδιαφέροντα κάθε παιδιού, το παιχνίδι μπορεί να γίνει το πιο ασφαλές μέσο για την εκμάθηση των αγγλικών σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες.

Ας παίξουμε λοιπόν μαζί με τα παιδιά….

1)   Στο εξοχικό ή το ξενοδοχείο. Ορίζουμε ένα φώνημα με το οποίο θα παίξουμε και ξεκινάμε με τη σειρά να λέμε μία λέξη που αρχίζει από αυτό τον ήχο. Αν κάποιος δεν μπορεί να σκεφτεί άλλη λέξη, τότε προτείνει έναν καινούριο ήχο και ξεκινάει ένας νέος γύρος παιχνιδιού.

2)  Στην ταβέρνα. Για το παιχνίδι που θα περιγράψουμε θα χρειαστείτε καλαμάκια από σουβλάκια και μερικά χαρτάκια post it. Ορίζουμε το γράμμα με το οποίο θα παίξουμε. Τα χαρτάκια post it μοιράζονται ισάριθμα στα μέλη της οικογένειας. Κάθε μέλος γράφει μια λέξη σε κάθε χαρτάκι, που αρχίζει από το συγκεκριμένο γράμμα και το περνάει στο σουβλάκι του. Νικητής είναι αυτός που θα φτιάξει το σουβλάκι με τις περισσότερες λέξεις… Επιτυγχάνουμε εξάσκηση της φωνολογικής επίγνωσης, της ορθογραφίας, της συγκέντρωσης προσοχής και διασκεδάζουμε.




Το παιχνίδι είναι ο πιο σίγουρος και αποτελεσματικός τρόπος μάθησης – ιδιαίτερα για τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Στη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών είναι και ένας υπέροχος τρόπος για να πούμε στα παιδιά ότι, ακόμα πιο πολύτιμη από την ίδια τη γνώση, είναι η πορεία μας προς αυτή με ευχαρίστηση…..

Ειρήνη Θ.  Ευαγγέλου
Ψυχολόγος / Επιστημονική υπεύθυνη :  www.specialenglish.gr




Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

Εκπαιδευτική Επικαιρότητα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Δημοφιλή Θέματα